Судити особисті гріхи
кожного з нас буде Господь. Але якщо людина, навчаючи інших проповідує
якесь вчення, до того ж подаючи його як православне і не маючи на це
благословення Церкви (з 12 книжок, з якими довелося ознайомитися, на
жодній немає благословення єпископа), то виникає цілком закономірне і
обов’язкове запитання – якого характеру це вчення і чи відповідає воно
вченню Православної Церкви ? Адже апостол Петро говорить: «Завжди будьте готові всім, хто домагається від вас звіту про ваше уповання, дати відповідь із лагідністю і благоволінням»(1 Пет. 3: 15)Читати далі...
Для більш повної уяви про вчення Ольги Асауляк та обставини його виникнення треба розглянути історію її містичного досвіду. Ще з дитинства О. Асауляк відчула реальність існування невидимого світу. Вона постійно прагнула до чогось над природнього. Пізніше, у шкільні роки, вона прагнула знайти відповідь на питання про буття світу. Під час посилених пошуків смислу життя у неї проявляється вплив духовних істот. Характерним є те, що у спогадах про цей період немає жодної згадки про християнський досвід, про участь у церковному житті, про Самого Христа. Все це вона згадає пізніше для того, щоб привабити до свого вчення християн. Відсутність християнського досвіду і духовних знань про явища невидимого світу стають причиною того, що у своєму щирому прагненні до Бога, людина виявляється духовно незахищеною...
За інформацією однієї
з регіональних газет - 12 травня 2009 року Комісія з проблем виховання
учнівської та студентської молоді Науково-методичної ради з питань
освіти Міністерства освіти та науки України заслухала питання про
результати науково-методичної експертизи рукопису «Виховання учнів
загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів на засадах народної
педагогіки» і ухвалила рекомендувати його до видання і для практичного
використання в навчально-виховному процесі.»
Автором цього рукопису є народознавець та провидиця (як вказано в її
книжках) Гарафіна Петрівна Маковій. Питання про те, чим насправді
являється ця «народна педагогіка» і який вплив вона буде чинити на
підростаюче покоління, залишається відкритим. Проте думається, що така
«педагогіка» не далеко втекла від релігійно-народознавчого
марновірства, яке активно пропагується Гарафіною Петрівною...